Aplikacja mobilna Nasz Bank

Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy dla Państwa  wersję mobilną usługi Internet Banking. Usługa jest bezpłatna i mogą z niej korzystać Klienci Banku będący użytkownikami Internet Bankingu.

Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (smartfon lub tablet). Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.

Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.

 

Podstawowe funkcjonalności:

  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • dostęp do rachunków,
  • wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
  • QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
  • koszyk płatności,
  • obsługa lokat terminowych,
  • przegląd kursów walut,
  • geolokalizacja bankomatów,

Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon, smartfon, tablet,
  • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
  • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

Pierwsze kroki w programie

Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażaniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnym (do wielkości i położenia ekranu).


Kolejne kroki:

  • uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki  internetowej,
  • wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu:  https://online.bs-andrespol.pl/
  • zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

Skrót adresowy do usługi można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego. Na stronę logowania można także przejść skanując kod QR smartfonem  (do pobrania z prawej strony)

Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

 

Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Andrespolu.
W zakładce „Dokumenty do pobrania” dostępna jest „Instrukcja użytkownika Interfejs Mobilny Internet Bankingu”.