Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Andrespolu
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
Przydatne informacje
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
Rodzaj transakcji |
Limit domyślny |
Limit maksymalny |
Wypłata gotówki |
1 000 zł |
3 000 zł |
Płatności w sklepach |
1 000 zł |
10 000 zł |
Płatności w Internecie |
1 000 zł |
10 000 zł |
Zaloguj się do aplikacji mobilnej „Nasz Bank”.
- Pobierz aplikację Nasz Bank ze sklepu Google Play lub App Store
- Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
- Wybierz ikonkę BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie lub dzwoniąc na Infolinię Banku.
- Instrukcja jak aktywować BLIK-a
- Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępny w E-DOKUMENTY w zakładce - regulamin (e-dokumenty - Bank Spółdzielczy w Andrespolu (bs-andrespol.pl))