Miejsce pracy: CENTRALA
Główne zadania m.in.:
- utrzymanie stabilności, niezawodności i bezpieczeństwa głównego systemu operacyjnego Banku oraz systemów współpracujących,
- zarządzanie infrastrukturą sieciową, komputerową, serwerową oraz oprogramowaniem (konfiguracja, monitorowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, aktualizacja),
- realizacja polityki bezpieczeństwa Banku w obszarze teleinformatycznym,
- testowanie i wdrażanie produkcyjne nowych funkcjonalności systemu
- wspieranie użytkownika końcowego systemów IT,
- współtworzenie dokumentacji technicznej,
- utrzymanie i konfiguracja ciągłości systemów telekomunikacyjnych, w tym VoIP,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub pochodne,
- wiedza z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych i sieciowych,
- gotowość do szybkiej nauki i rozwoju zawodowego,
- uczciwość i umiejętność współpracy,
- prawo jazdy kat. B.
Wybranym osobom oferujemy:
- pracę w stabilnym, rozwijającym się Banku Spółdzielczym,
- rozwój zawodowy – bogaty pakiet szkoleń,
- system premiowy uzależniony od skali zaangażowania i efektów pracy,
- pakiet sportowy,
- pakiet medyczny,
- możliwość przynależności do ubezpieczenia grupowego.
Aplikuj poprzez pracuj.pl:Oferta pracy Specjalista w Zespole Obsługi Informatycznej, BANK SPÓŁDZIELCZY W ANDRESPOLU, Andrespol (pow. łódzki wschodni)
lub mailem na adres:
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”