Skip to main content
  • Aktualności
  • Usługa mojeID już dostępna w naszym Banku!

Usługa mojeID już dostępna w naszym Banku!

27-07-2020

Informujemy, że z dniem 27.07.2020r. Klienci Banku Spółdzielczego w Andrespolu mogą potwierdzać swoją tożsamość online za pomocą mojeID – usługi dostarczanej przez KIR.

MojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

Mamy nadzieję, że cyfrowa tożsamość pozwoli naszym klientom oszczędzić czas i wygodniej organizować bieżące sprawy.

Znajdziesz nas też tutaj