Usługa Internet Banking przeznaczona jest wyłącznie dla Klientów posiadających w Banku Spółdzielczym w Andrespolu rachunek bankowy w PLN. Polecana osobom i firmom posiadającym dostęp do Internetu, preferującym indywidualną obsługę swoich rachunków, dla których wizyta w placówce banku jest zbyt czasochłonna.
Internet Banking to dostęp do rachunków bez konieczności przychodzenia do placówek banku, bez kolejek, zbędnych formalności, z dowolnie wybranego miejsca, przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
Korzystając z dostępu do konta przez Internet, Klienci zyskują niezależność. Operacje na koncie możną przeprowadzać korzystając z komputera w pracy lub w domu. Aby móc korzystać z możliwości, jakie daje usługa Internet Banking należy posiadać komputer z dostępem do Internetu, wyposażony w przeglądarkę internetową.
Dlaczego warto?
Czas Klientów Banku jest dla nas cenny, dlatego mamy nadzieję, że możliwości, jakie daje Internet, Banking w pełni zaspokoją ich oczekiwania.
Przydatne informacje
Wprowadzane operacje przez Internet Banking są w czasie rzeczywistym rejestrowane w systemie bankowym na rachunku Klienta. Podobnie, zmiany wprowadzane na rachunku Klienta przez bank, są natychmiast widoczne przy obsłudze przez Internet Banking. Ochrona transmitowanych danych oparta jest na nowoczesnych standardach przekazu informacji w Internecie. Dane przesyłane pomiędzy komputerem Klienta i informatycznym systemem bankowym, przesyłane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL z 128 bitowym kluczem szyfrującym. Szyfrowanie całości przesyłanych danych gwarantuje tajność ich transmisji. System informatyczny banku oddzielony jest od publicznego Internetu szeregiem "zapór ogniowych" oraz systemem serwerów komunikacyjnych.
Uruchomienie usługi jest bezpłatne. Bank nie pobiera prowizji za korzystanie z usługi. Koszt wysłania przelewu jest zgodny z obowiązującą Taryfą opłat i prowizji Banku Spółdzielczego w Andrespolu.